Thursday 12 August 2010

Secvente din Sunt Erou:)).

In urmatoarele pagini (virtuale) as dori sa relatez o intamplare ciudata si de mult uitata ce mi s-a reafisat in minte si tin s-o povestesc, doar ca sa nu o uit iarasi .
Cum mi-am reamintit ? Nimic mai simplu .Eram in Iron City la o ...cateva beri si tot trecea pe langa mine un punkist suparat (avea niste cercei negri in urechi si tuns chilug)care se uita suspect la mine .Imi mai da tarcoale de 2-3 ori si se apropie de mine urlandu-mi in ureche, sa acopere muzica prea tare : -Hai mai incolo sa vorbim ceva! .Eu, obisnuit cu genul asta de abordare din partea multor caractere asemanatoare, ma pregatesc sufleteste de ceea ce parea inceputul uni mic scandal(sau cine stie ce).Mergem frumos la baie si incepem sa discutam despre ce ? eh veti vedea in urmatoarele randuri .
Eu pregatit de orisice, ma asez calm intr-o pustura de om gata de orice si il intreb: "-Ce doresti?", el se uita la mine si imi pune o intrebare despre un local si un ciocan si brusc imi aduc aminte de un local, inchis de ceva ani, numit Viking.
(Pe atunci eram si eu mai tinerel dar la fel de tembel ,tin sa mentionez.)
O data de mult cand, mergeam prin Viking am prins cu un prieten,pe care il voi numi N si cu inca cateva persone, inceputurile serilor reggae (cred nu mai stiu sigur).Stateam noi linistiti la garderoba dezafectata si ne uitam la "tristii" care dansau pe muzica fain ritmata .Eram plictisiti de moarte...eu ,cu o bere in mana incercam sa fac planuri de viitoare beti sau drumetii, iar N scotocea prin niste cutii de carton din spatele nostru(garderoba).Stateam eu asa linistit si dus pe ganduri incat uitasem unde ma aflu ,cand, dintr-o data,sunt scos din lumea mea de o exclamatie victorioasa si urlet nebunesc de tovarasul meu N ,care agita de zor ,cu multa evlavie si gratie un ciocan :)) .Eu la inceput ma uit stupefiat,(ma asteptam sa se fi intepat in ceva sau sa fi dat peste un sobolan nicidecum nu ma gandeam ca ar fi un lucru atat de simplu, la urletul pe care l-a scos) si-l intreb: "ce faci ma cu ala?", el victorios, se aseaza langa mine si imi imaneaza lucrul gasit cu mare grija si imi raspunde "prada de razboi":)), eu ma uit ca picat cu ceara si ma abtin(din politete) sa nu pufnesc in ras returnandu-i obiectul gasit .De aici, aimicul meu nu mai avea stare...incepuse sa aiba o privire de om nebun(eu nu intelegeam ce ii poate trece prin cap) si cand il vad ca dispare in club .Eu raman la garderoba cu o tipa si incepem sa dicutam despre diverse carti, aventuri si betivaneli .Trece ceva vreme si deodata il vad pe N tragand dupa el un pusti cu "freza" rasta(destul de speriat tipul).Il impinge in buda, pe hol prietenii lui intrebau uimiti ce se intampla,grupul nostru era deja pe metereze gata de scandal.Eu eram ceva mai in spate si...ma uitam stupefiat la iuresul iscat.Intru in baie si raman "interzis" de ceea ce vad: Tovarasul meu N il tragea pe rasta kid de pleata deasupra chiuvetei, se impingea cu un picior de tocul usii, injurand de mama focului si in acelasi timp dadea fara mila cu ciocanul ,mai mult in chiuveta (ce pustiul era prost sa stea?), sa-i nimereasca capul .Linistit ma apropii de amicul meu si incep sa-l conving sa lase ciocanul, ca doar nu se bat cuie in obiecte de portelan, reusind sa i-l confisc pana la plecare spre casa.
Pustiul ,(care sincer nu stiu ce era cu el presupun k era drogat)la un moment dat iese afara sa vorbeasca cu amicul meu(cat de bou sa fi incat sa incerci sa comunici cu un dement care tocmai a incercat sa iti sparga capul cu ciocanul??), iar munca de convingere....amicul N urla dupa mine "Serban da ciocanul ca vreau sa-i indrept parul " ,ceilalti cu care eram, se uitau dubios la mine ca inca ii iau iar apararea pustiului... si tot asa pana cand imi ies din pepeni si ii dau un sut in cur pustiului, il inping inapoi in bodega .Dupa asta lucrurile s-au linistit si am plecat cu totii spre centrul istoric sa mai bem si in alte locuri, ca doar era ora 2 noaptea si nimeni nu dorea sa plece acasa asa devreme.
Ne-am betivanit pana dimineatza,fara alte incidente de genul(din fericire) si fara sa reusim sa ne imbatam.

1 comment: